Interblok


Uczniowie zachwyceni zajęciami INTERBLOK - przeprowadzona metodą badań fokusowych analiza zajęć z uczestnikami (uczniami) Szkoły Laboratorium
Dodano: 2011-02-01, przygotował: Łukasz Słoniowski

W wyniku przeprowadzonych badań fokusowych znamy opinie uczniów, którzy jako pierwsi uczestniczyli w zajęciach prowadzonych wg programu INTERBLOK.
Uczniowie uważają, że nauka przez eksperyment jest bardzo atrakcyjna i zdecydowanie popierają wprowadzenia programu Interblok do szkoły, uważają że takie programy są najatrakcyjniejszą formą nauki dla uczniów.
Uczniowie uważają że Interblok powinien kończyć się oceną, byliby dumni z takiej oceny na świadectwie. Ocena powinna być wystawiana w oparciu o chęci i aktywność ucznia na zajęciach, wypełnienie kart pracy powinno być drugoplanowym kryterium.
Za najciekawszy element programu uczniowie uważają budowanie prototypów, uczniowie młodszych klas zazdroszczą III klasie, że mogła budować prototypy, szczególnie rakietę. Uczniowie bardzo by chcieli zrealizować prototypy w roku przyszłym.


Powrót



Wybierz miesiąc lub rok szkolny, by zawęzić kryteria wyświetlania...



Autorzy Interplatformy: Marek Czerwiński, Wojciech M .Kwiatek, Iwo Wroński



 
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    
  
Człowiek- najlepsza inwestycja!